خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد

 تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای تجسمی نماز تا پنجم بهمن ماه

همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی نماز، تا پنجم بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

 تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای تجسمی نماز تا پنجم بهمن ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج، احمدرضا احسانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به کارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز، این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی استان را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال در دو بخش تجسمی و خوشنویسی برگزار می‌شود، گفت: فراخوان جشنواره در بخش تجسمی با موضوع نقاشی، تصویرسازی، پوستر و در بخش خوشنویسی با موضوع نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث منتشر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه گروه سنی شرکت کنندگان شامل هنرمندان زیر ۴۵ سال است،  خاطرنشان کرد: هر هنرمند می تواند حداکثر در دو بخش مشخص شده جشنواره شرکت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس فراخوان ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بود و ارسال آثار در رشته‌های تجسمی به درخواست  انجمن هنرهای تجسمی استان  به منظور تکمیل و نهایی نمودن  آثار تا ۵ بهمن ماه تمدید شد و مراسم اختتامیه جشنواره هم ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

احسانی تصریح کرد: جشنواره امسال به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.hamedan.farhang.gov.ir و یا صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی @hamedan.farhang  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات